SILVER JACKET

12:50
Tym razem postawiłem na niezwykle oryginalną i efektowną 
dłuższą kurtkę wykonaną z cienkiego błyszczącego materiału. 
Metaliczna parka z kapturem, w pasie ściągana sznurkiem, 
na rękawach posiada zapięcia na napy. 
Idealna na co dzień, wygodna i niezwykle stylowa. 
Parka kusi swobodą, jest wygodna, przewiewna, nie ogranicza ruchów.
 
Dopasowałem do niej, bluzę w kolorze pudrowego różu z przetarciami.
Do reszty stylizacji dobrałem dżinsy z elastycznego, spranego 
denimu w kolorze jasny brązowo-szary.
Dopełnieniem stylizacji są lekkie techniczne buty sportowe 
w czarnym kolorze z łączonych materiałów- zapięcie mają na elastyczne paski.
 Tak jak w przypadku tej stylizacji nie wyobrażam sobie aby 
miało zabraknąć bardzo ważnego dodatku jakim są okulary. 
Jest to dodatek, który odmienia całą stylizację i dodaje jej charakteru.
Sam, osobiście w swojej szafie posiadam ich około 20 par.
 
Co sądzicie o takiej stylizacji? Za czy przeciw?
Kurtka "parka": TOP SECRET  
Spodnie: H&M
Bluzka: ZARA
Buty: BERSHKA
Okulary: HOUSE

2 komentarze:

  1. Już po zapowiedzi wiedziałem, że kurtka jest mega ;) Buty też mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja i na pewno pasuje do Ciebie w 100% ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swoją opinię

Obsługiwane przez usługę Blogger.