INTO THE WIND

16:51
Kolorowe naszywki na ubraniach to niewątpliwie jeden z gorętszych trendów.
Naszywki często zmieniają oblicze zwykłych jeansów czy kurtki. 


Pokaże Wam jak ja dałem drugie życie mojej kurtce, którą wyłowiłem 
na tzw " lumpie" za całe 15 złotych. Czyste szaleństwo.! Dodam, że udało mi 
się znaleźć bardzo dobrej jakości i firmy kurtkę MUSTANG. A żeby 
było tego mało postanowiłem, że ją troszkę z tuninguje i dodam 
do niej kilka naszywek. Uważam, że efekt wyszedł całkiem oryginalnie. .. 
Co o tym sądzicie? 

Dalszą część stylizacji zostawiam Wam ją do oceny, ale ja 
osobiście jestem bardzo usatysfakcjonowany.
Nie da się też ukryć, że za oknem powoli nadchodzi jesień, więc i 
kolejne stylizacje będą coraz grubsze.
Autorką zdjęć z dzisiejszego posta po raz kolejny jest niesamowicie 
utalentowana Marcelina Woźnicka.
Photography: Little Mi Photos
Kurtka: MUSTANG
Spodnie/long t-shirt: H&M
Okulary: NEW YORKER
Buty: DENLEY.PL

12 komentarzy:

  1. Świetna kurtka, sama bym przygarnęła. I super spodnie, bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka wyszła super! Stylizacja genialna i oczywiście piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka wyszła naprawdę fajnie. Ogólnie fajny post.Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta kurtka. :) W lumpeksach zawsze można znaleźć super rzeczy. Sama mam połowę ciuchó stamtąd. XD

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W tej stylizacji nasze sneakersy prezentują się świetnie! Fajna sesja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Naszywki ostatnio zostaly bardzo modne i fajne.
    Ja jako nastolatka również mam kilka rzeczy z naszywkami :)
    Udana sesja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny Look i Zdjęcia :)

    MrKulfon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia mistrzowskie! Gratuluję stylizacji - kurtka bardzo ciekawa, jaka szkoda, że już na nią za zimno :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Chce taka kurtke! Zdjęcia extra !
    Pozdrawiam

    www.claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swoją opinię

Obsługiwane przez usługę Blogger.