HARD HEART - DENLEY.PL

14:05

Dzisiejszy look to kolejna propozycja miejskiej stylizacji. 
Zarówno spodnie, t-shirt , buty i kurtka pochodzą z aktualnej kolekcji 
DENLEY.PL, z którą od dłuższego czasu współpracuję i jestem mega 
podekscytowany widząc tak dobrej jakości ubrania na moich wieszakach.. . 
Przejdźmy zatem do samej stylizacji.
Pikowana kurtka w bardzo modnym bordowym kolorze, pod spodem biały zwykły 
bawełniany t-shirt zestawiony z ciemnym modelem spodni bojówek. 
Na nogach jeden z moich ulubionych modeli butów sneakers. 

Rzadko w moich stylizacjach możemy ujrzeć sportowe torby. 
Tym razem postanowiłem dodać od siebie coś czego nigdy nie było. 
A więc dopełnieniem jest tutaj torba idealna zarówno na siłownię jak i wypady za miasto.
Możecie także zauważyć na szyi ozdobny wisior. 

Która z elementów dzisiejszej stylizacji najbardziej pasuje do Waszego stylu?

Zerknijcie na galerię zdjęć, którą dla Was przygotowałem i przy okazji 
zerknijcie na mój INSTAGRAM.
Po więcej modowych inspiracji zapraszam Was też na blog.denley.pl 
Miłego weekendu! 
 
 
 
Zdjęcia autorstwa LITTLE MI PHOTOS
Total look by : DENLEY.PL
torba: HOUSE

9 komentarzy:

  1. Mi się akurat wszystko podoba. Jakbym miała wybrać jedną rzecz, to byłyby to spodnie. Świetny styl kurtki, kolor też fajny. Prosto, bez przekombinowania i męsko.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja, lekka, bez przesady. Miło jest popatrzeć na męskiego bloga modowego. Bardzo mi się to podoba :D
    Pozdrawiam
    http://viofashiontime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Przeglądałam zdjęcia na maxmodels - rewelacyjne! :) Obserwuję :)
    http://justynaksiazek.blogspot.com/
    LINK DO KANAŁU

    OdpowiedzUsuń
  5. Sceneria dobrze dobrana :) podobnie zresztą jak zestaw! Takie surowe mury są bardzo fotogeniczne, na mnie bardzo robi wrażenie taka stylistyka. Jeśli masz ochotę na lekturę w sobotnie popołudnie, zapraszam na mojego bloga - będzie mi bardzo miło http://blog.ozonee.pl/cosplay-czyli-moda-na-przebieranie/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej!
    Kolejna świetna stylizacja. Rzeczywiście kurtka jest rewelacyjna, dodatkowo w bordo, który jest jednym z najmodniejszych kolorów w tym okresie :)
    Powodzenia!
    Zapraszam na mojego bloga, gdzie ukazała się relacja z Fashion Weeku w Warszawie
    www.sebawear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna stylizacja i zdjęcia! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swoją opinię

Obsługiwane przez usługę Blogger.