YOUR HIGH

16:14
Cześć i czołem. Uderzam z kolejną stylizacją, która jest bardziej klasyczna.
Niesamowicie wygodne, czarne spodnie joggery z denimu od DENLEY
Mają dodatkowo wzmocnione kolana, nietypowe przeszycia i modne 
akcenty w militarnym stylu. Czarne spodnie jeansowe joggery noś 
np. z koszulką basic, bomberką i sneakersami.
Ja postawiłem na połączenie bez bomberki ale dodatkowo dołożyłem 
skórzaną torbę z firmy JOOP!

Co sądzicie?

PIC: MARCELINA WOŹNICKA
LOOK: 
spodnie/buty DENLEY.PL
t-shirt ZARA
wisior/okulary BERSHKA
bransoletki H&M
skórzana torba JOOP!

5 komentarzy:

  1. No no do prawdy piękna sceneria na sesje :) Cały outfit ciekawy i przemyślany . Spodniom nic nie brak jednak dla mnie prym wiedzie intrygujący t-shirt ! Dobra robota Luzaku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaaaaaaa byłbym zapomniał , gratulacje za nową odsłonę bloga !! Naprawdę zyskał po tej zmianie na przejrzystości i elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba :) Buty fajnie odcinają się na tle całej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylówa. Bluzka trochę znoszona :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja, buty najbardziej mi się spodobały:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swoją opinię

Obsługiwane przez usługę Blogger.