TROUSERS by EKSTRAWAGANCKI LUZAK

Dzień dobry ludziska! Mamy jesień. Przygotowując się do zdjęć brałem 
pod uwagę ostatnie anomalia pogodowe i wnioskowałem że, stylizacja 
będzie bardziej jesienna. Okazało się, że pogoda była na tyle 
łaskawa ze pozwoliła Nam na zdjęcia z wykorzystaniem 
t-shirt’u z krótkim rękawem zamiast bluzy tudzież innego 
cieplejszego odzienia. 

Miejsce, w którym wykonaliśmy zdjęcia są przepięknym 
miejscem, w którym można się zrelaksować i odetchnąć. 

Stylizacja, którą dzisiaj Wam prezentuje jest dość oryginalna. 
Spodnie z obniżonym krokiem typu baggy z eko-skóry w 
kolorze ciemnego srebra zaprojektowałem osobiście.
Swoją niepowtarzalność zapewniają im kieszenie z dodatkowymi 
czarnymi szelkami. Do tego dobrałem t-shirt w kolorze 
czerni z kilkoma naszywkami na piersi.

Dopełnieniem jest tutaj bardzo modny, męski kapelusz 
idealnie współgrający z okularami przecudownej firmy z 
którą współpracuje a mianowicie BORN86
Zerknijcie na ich stronę. Miazga tyłka! 

Na nogi zarzuciłem bardzo wygodne podróbki butów AIR MAX. 
Nie mam zamiaru ukrywać i wstydzić się, że chodzę w 
podróbkach. Wręcz przeciwnie - będę o tym pisał bo uważam, że: 

„Nie sztuką jest ubrać się w najdroższym sklepie i wyglądać jak gwiazda 
z czerwonego dywanu, sztuką jest ubrać się w "lumpeksie" za 10 zł
 i wyglądać jak milion dolarów.” - EKSTRAWAGANCKI LUZAK. 

Co sądzicie o takiej stylizacji? 

Dajcie znać w komentarzu. 
Zdjęcia autorstwa: Marcelina Woźnicka 

LOOK: 
spodnie: EKSTRAWAGANCKI LUZAK
t-shirt/kapelusz: H&M
buty: MARKET CHIŃSKI

9 komentarzy:

  1. stylizacja świetna! pasuje do Ciebie idealnie i podkreśla Twój charakter :) masz oczywiście rację, że nie sztuką jest się ubrać w drogim sklepie, ja też nie kupuję drogich materiałów do stworzenia swoich stylizacji i naprawdę czasem wystarczy 10 zł, żeby powstało coś fajnego ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. super stylizacja, zdjęcia naprawdę bardzo profesjonalne!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę że określenie ,ekstrawagancki luzak, jest idealne :D super że w końcu trafia się ktoś kto odbiega od szarej normy i nie dosyć że sam sobie projektuje ciuchy to jeszcze potrafi je fajnie zgrać z resztą, do tego mam słabość do metalicznych rzeczy :) miejscówka świetna, ostatni raz jak byłam w Krakowie próbowałam tam dotrzeć ale trafiłam na jakieś dziwne działki :/ popieram mądrość o ubieraniu się za grosze :p a zdjęcia sztos!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje z całego serducha :*
      Czytać takie komentarze to coś niesamowitego :))
      Bardzo to miłe.. .
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje ślicznie :)
    Pozdrawiam również.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swoją opinię

Obsługiwane przez usługę Blogger.