#nigga_boy

13:14
🆘✖️KILKA SŁÓW ODE MNIE ✖️🆘
Teraz gdy cały świat się zatrzymał - zatrzymajmy się i my.!

Ten czas, który obecnie trwa jest dla Nas turbo ważną i gorzką lekcją życia! 
Utraciliśmy kontrolę. Utraciliśmy poczucie przewidywalności. 
Nie wiadomo co się wydarzy, kiedy to się skończy.

Skupialiśmy się na rzeczach, które tak naprawdę nic Nam nie dawały - 
samochody, pieniądze, drogie ubrania, telefony etc. A co 
teraz z tym wszystkim co zgromadziliśmy?
Gdzie w tym wszystkim jest drugi człowiek!?

Pomyśl o swoim bliskich, weź telefon do ręki, zadzwoń do nich.
Pomyśl o ludziach, którzy ofiarowali Ci swój cenny czas i byli 
przy Tobie w najgorszych momentach w Twoim życiu.. .

Można zrozumieć jak wiele naszych dotychczasowych sporów i 
problemów nie ma najmniejszego znaczenia. 
Może za kilka tygodni, miesięcy docenimy to, że żyjemy.

W całej obecnej sytuacji staram się nie panikować, oczywiście strach 
mnie również gdzieś dosięga ale z racji tego, że jestem optymistą to 
wiem, że uda Nam się z tego wyjść!

& teraz sami możecie zauważyć jedną bardzo ważną rzecz: czy jesteś 
czarny, biały, hetero czy homo, niski, wysoki, gruby czy chudy, bogaty 
czy też biedny - nigdy to nie miało znaczenia! Pamiętaj, każdy jest 
taki sam! Bez względu na to jaki jest!

Cieszę się, że tu jesteś i wierzę w Ciebie! 🖤
Pamiętaj, że razem poradzimy sobie z każdym problemem! 💪🏻 
       
A tymczasem wrzucam kilka dobrych ujęć z mojej wczorajszej
sesji zdjęciowej.

Z racji tego, że mieszkam na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej,
mam obok siebie kilka ciekawych miejsc. Postanowiłem wychylić nos za
okno i uciec w jedno z tych magicznych miejsc.

Nawiązując do obecnych czasów chciałem stworzyć stylizację, w którym
motywem przewodnim będzie bandamka.. . 
Jak wyszło?
 
 LOOK: 
kapelusz/bandamka: ALLIEXPRESS
t-shirt/wisior/bransoletki: H&M
spodnie: RESERVED
buty: DENLEY
plecak: NEW YORKER
bluza: ZARA

2 komentarze:

Zostaw swoją opinię

Obsługiwane przez usługę Blogger.