SPRING LOOK 2017

19:47
Nie da się ukryć, że pogoda w miniony weekend była naprawdę świetna 
co za skutkowało bardzo dobrymi ujęciami na blogu. Ostatni post był 
ponad 3 miesiące temu a więc najwyższy czas, żeby wrócić 
i ukazać Wam troszkę innego LUZAKA.. . 

Na tapecie ponowne zestawienie ubrań ze sklepu internetowego Denley.pl 
Na hasło LUZAK10 otrzymujecie 10 % zniżki na cały asortyment ze 
Co do całokształtu osobiście jestem turbo zachwycony że, mam możliwość
współpracować z tak utalentowaną dziewczyną, która rozumie moje luzackie
pomysły i przekuwa je na rzeczywistość. 

Zerknijcie na zdjęcia i sami oceńcie dzisiejszą stylizację. 

                         
 
Mam również przyjemność współpracować ze znakomitą firmą zajmującą się 
sprzedażą okularów zerówek i przeciwsłonecznych, damskich oraz męskich.

Posiadają zwariowane modele okularów w sam raz na specjalne okazje, zawsze 
w przystępnych cenach! Na zdjęciu najnowszy model - Okularów 
przeciwsłonecznych, lustrzanek polecane jako uzupełnienie stylizacji 
zarówno damskich, jak i męskich. Metalowa oprawa z ozdobnym 
mostkiem oraz płaskie, lustrzane soczewki to idealne rozwiązanie 
dla osób aktywnie podążających za nowościami modowymi. 
Ja osobiście jestem zachwycony ich produktami! 

A w wolnej chwili zerknijcie na ich profil i znajdźcie coś dla siebie na 
nadchodzące lato! 
 
 
 
 
 
 
PIC: Marcelina Woźnicka

LOOK by DENLEY.PL
OKULARY: BORN86

11 komentarzy:

  1. Zdjęcia są naprawdę dobre! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba przyznać, że połączenie stylistyki ubrań, dodatków oraz dobór tła do zdjeć robi ogromne wrażenie! 👌🏼🔝

    OdpowiedzUsuń
  3. Sesja rewelka!
    Stylizacja jeszcze lepsza!
    Nic dodać, nic ująć, jest na czym zawiesić wzrok <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie pierdzioszku : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Luzaku Naprawdę udany i przemyślany outfit :) jak dla mnie absolutnym faworytem jest t-shirt , bo nie dość ze ma ciekawy print i kolory to jeszcze idealnie wpisuje się tematycznie w skalistą scenerie sesji . P.S naprawdę mega krajobraz !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie prowadzony blog, genialne zdjęcia i ten styl... ta kurtka jest mega, chyba muszę wyciągnąć chłopaka na zakupy ^^

    http://easy-freaky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz go na shopping bez dwóch zdań!
      Na pewno znajdziesz coś podobnego jak na zdjęciach. :)
      I dziękuje za miłe słowa! Pzdr.

      Usuń
  7. Super stylizacja, a zdjęcia mistrzostwo świata! Strasznie mi się podobają, widać, że świetnie się rozumiesz z dziewczyną, która robi Ci zdjęcia. Oby więcej takich postów!

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój komentarz świadczy o tym, że masz dobry gust xD
      Będe robił wszystko co w mojej mocy, żeby było więcej takich postów!
      Pozdrawiam!

      Usuń

Zostaw swoją opinię

Obsługiwane przez usługę Blogger.