PODAROWAŁEM ZŁOTĄ BLUZĘ KRÓLOWEJ.. .

12:20
✖️ Projektując swoją złotą bluzę, miałem przy niej małe marzenie, żeby założyła 
ją osobowość, do której będzie pasowała w 100%. 🔥💛
I tak się też stało.. .🔥
To było rok temu - również na podpisywaniu płyt w Empiku. 
Rozmawiając wtedy z Dodą napomniałem jej, że w mojej szafie wisi pewien projekt,
który jest dedykowany specjalnie dla Niej. Od słowa do słowa zakończyło się to tym, 
że napisałem wiadomość na instagramie przypominającą o wspomnianej bluzie. 

Niestety nie otrzymałem wiadomości zwrotnej z racji tego, że skrzynka Doroty 
jest dość wypchana wiadomościami - nie liczyłem na to, że mi odpisze. 
Czas leciał, specjalne pudełko czekało na swoją zawartość a bluza wisiała na wieszaku.

W momencie gdy dowiedziałem się, że w Krakowie będzie na podpisywaniu 
swojej najnowszej płyty" Dorota" bez chwili zastanowienia postanowiłem, że 
bluza tego dnia trafi w jej ręce. 
Co powie? Jaka będzie jej reakcja? A jak nie przyjmie prezentu- to co wtedy? 
Miałem tysiąc myśli na minutę.. .bez wahania wszedłem na scenę i zaczęliśmy rozmawiać. 
Emocje były tak ogromne, że nie wiedziałem zbytnio co mam robić i mówić.. . 
ale z racji tego, że jestem dość odważny i pewny siebie - dałem radę. :) 

Po otwarciu prezentu zobaczyłem na twarzy Dody zaskoczenie i 
bardzo ciepły uśmiech - uff prezent królowej się spodobał.
Stwierdziła, że założy bluzę w pociągu w drodze powrotnej bo 
ma tylko marynarkę- i tak jak obiecała, tak też zrobiła.

Gdy emocje opadły po spotkaniu i wręczeniu prezentu, poszedłem
skonsumować coś "niezdrowego" :))
W drodze powrotnej postanowiłem, że zerknę raz jeszcze na całą imprezę. 
Gdy ekipa na czele z Dodą kończyła podpisywanie płyt, moje oczy 
ujrzały, że bluza, którą jej wręczyłem jest przewieszona przez
biodra samej Dody. Szacun! Video poniżej ⬇⬇

Bardzo miłym gestem było również to, że nagrała na swoim INSTASTORY
nagranie,w którym jest w mojej bluzie. Zwieńczeniem całości było zdjęcie,
które możecie zobaczyć poniżej i na jej INSTASTORY.
 
  Co sądzicie o takiej akcji? 
Czy warto spełniać swoje marzenia? ⚡✨
Liczę na Wasze komentarze. 🗯

PROJEKT: Ekstrawagancki Luzak 
Wykonanie: Justyna Kubiak 
Materiał: Włókno-Land

✖️ Kontakt: tomaszpurgal07@gmail.com ✖️ 

2 komentarze:

Zostaw swoją opinię

Obsługiwane przez usługę Blogger.