GOLD WINGS

Tym razem na tapecie propozycja wykonania ozdoby na zwykłym 
białym t-shir'cie z H&M (25 zł). Skrzydła to jeden z najpopularniejszych 
motywów ostatnich miesięcy. 

Częściej spotyka się takie ozdoby u kobiet ale 
postanowiłem przełamać ten stereotyp i pokazać w jaki 
sposób może zrobić to męskie grono. 

Wystarczy zakupić w dobrze zaopatrzonej pasmanterii, 
dwie naszywki w kształcie skrzydeł - ja osobiście miałem do wyboru 
dwa kolory - srebrny i złoty. Kolejnym krokiem jest zakup białego 
t-shirt'u - to od was zależy jaki on będzie, możliwości jest wiele. 

I ostatnim krokiem jest odpalenie swojej maszyny do szycia i precyzyjne 
doszycie ozdób na tylniej części swojego t-shirt'u. 
Jeżeli nie posiadacie własnej maszyny, dostarczcie 
swojej sprawdzonej krawcowej, swój t-shirt i 
wytłumaczcie jej swój pomysł albo pokażcie moje zdjęcia. 
Wierze w WAS. Do dzieła!
Z racji tego, że piękne lato mamy tej wiosny zdecydowałem się na 
kolory jaśniejsze. W moim przypadku to biel i jasne brązowe złoto. 
Wracając do białego t-shirtu dobrałem do niego joggery koloru 
brązowego złota uszyte przez firmę WOLF FASHION
W ostatnich latach skrzydła są zdecydowanie na topie.
Na nogi zarzuciłem czarne buty z efektem poplamienia farbą. 
Dopełnieniem stylizacji jest tutaj plecak z takiego samego 
materiału jak spodnie. Dodatkami są tutaj okulary od 
znakomitej firmy BORN86.PL i bransoletka od DENLEY.
Co sądzicie o takiej stylizacji?
Zachęcam do komentowania i wyrażania swoich opinii.
t-shirt: H&M
spodnie/plecak: WOLF FASHION 
buty: ZARA 
okulary: BORN86 
bransoletka: DENLEY

2 komentarze:

  1. świetna stylizacja i oczywiście super zdjęcia! Aż nie mogę oderwać oczu ;)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. genialna jest ta koszulka:) bardzo efektowna:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swoją opinię

Obsługiwane przez usługę Blogger.