Your High

17:49
Równe 3 miesiące temu pojawiła się moja ostatnia stylizacja. Wiem wiem, 
zaniedbywałem Was, ale wracam z nową energią i nowymi pomysłami. :)
Otóż zbliżają się wakacje! - czas swobody i słodkiego lenistwa. 

Życzę Wam duuużoo słońca , wolności,niezależności,dystansu do 
drugiej osoby a przede wszystkim uśmiechu :))
Wracając do dzisiejszej stylizacji,mam na sobie kardigan ( który kupiłem na 
wyprzedaży za 20 PLN) dość luźną koszulkę i szare spodenki z białymi paskami. 
Mocnym akcentem jest tutaj czarny wisior w postaci krzyża i 
modny w tym sezonie zegarek Geneva.






Photography : K.Jasińska
kardigan/koszulka - H&M
spodenki - CROPP 
japonki - C&A

9 komentarzy:

  1. Dla mnie mistrzostwo! Uwielbiam taki styl i takie połączenie kolorów! <3 Bomba Tomek ;)) Ps. Karo świetne foty! ;)) Ogólnie całość mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. A różaniec z Jasnej Góry :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ulala! obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne, luźne połączenie! ;)

    http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. dobra stylóweczka :)
    http://meskimxokiem.blogspot.com/ Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  6. co sądzi o matkumateo który kupuje lajki, folołersów itd?

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja, wisior to rzeczywiście świetny pomysł na uzupełnienie stylizacji ;) Ja zmieniłabym buty, wydają mi się za bardzo 'luzackie' pomimo takiego charakteru kreacji.

    martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ten kardigan odejmuje Ci męskości... ale to moje zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swoją opinię

Obsługiwane przez usługę Blogger.