CZESTOCHOWA IS ALSO HAPPY!

20:56
Pioona ludziska! Jak wiecie modna stała się piosenka Pharrella Williamsa "Happy"
w której wszyscy tańczą i są megaaa uśmiechnięci.
Niektóre miasta np. Kraków nagrały swój własny teledysk do tej piosenki , Częstochowa 
też postanowiła udowodnić, że jest happy i oto możecie zobaczyć efekty.

Ja również miałem okazję wziąć udział w tym innowacyjnym wydarzeniu i pokazać się z tej 
strony bardziej HAPPY :) Na dole macie kilka zdjęć z powstawania nagrania oraz 
linka do fanpage Aktywna Częstochowa , która była przewodnikiem w nagrywaniu ;)
Zapraszam Was do oglądania i ocenienia.
Piosenka dodaje dużoooo energii , filmik mega mi się podoba, a Wy co sądzicie ??














5 komentarzy:

  1. Fajnie, że dzięki piosence cały świat jest HAPPY ! :)

    Zapraszam !
    http://hubertmrozowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam i podoba mi sie, ze Nasze miasto sie w koncu rozwija

    OdpowiedzUsuń
  3. Co by było z ludźmi gdyby nie muzyka :)
    Podoba mi się Twój blog! Obserwuję i zapraszam do siebie:

    milennpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swoją opinię

Obsługiwane przez usługę Blogger.